HI EVERYONE!

सु-स्वागतम :)
मेरो ब्लगमा आएर रूचि देखाईदिनु भएकोमा धन्यवाद ।।

Nov 30, 2014

बिवश याचनाहरु......

मैले नै भनेको थिए तिमीलाई 
मान्छे लाई माया जती पनि गर्नु तर सबै नदेखाउनु किनकी मायामा फाईदा उठाउछ मान्छे ले, जसलाई बढी समय दियो उसैले तिरस्कार गर्छ यहाँ, अनी जस्को ख्याल गर्दा गर्दै आँफैलाई बिर्स्यो उसैले वास्ता गर्दैन यहाँ, 
तर मलाई थाहा थिएन म नै यस्तो भएर निस्कन्छु भनेर, खुब ठुला ठुला माया का कुर गरे तिमी सँग, महान सपना हरु देखाए तिमीलाई, कल्पना मै खुशी दिये जस्तो गरे तर तिम्रो मर्म बुझ्न सकिन, तिम्रा आवश्यकता हरु ठम्याउन सकिन, तिम्रा चाहना हरु महसुस गरिन, अनी तिमीलाई केही दिन सकिन, तिमीलाई एक्लो बनाउदै आँफैलाई दुरी मा राखे, 
प्रायश्चित गर्न पनि नसक्ने भएर थन्क्याइदिए आफुलाई। 

ढिलो गरेर तिमीलाई बुझ्न खोज्दा तिम्रा आँखा हरु भित्र का खोजाइ पत्ता लगाउदै छु, तिम्रो मनका भावना हरु महसुस गर्दै छु, तिम्रो मुस्कानले सजियका ओठ हरु भित्र लुकेका अनगन्ती तिमीले भन्न नसकेका आकङ्शा हरु पढेको छु मैले ,अनी मात्र देखेको छु !!अझै पनि यस्तै मिठा कुरा हरु गरेर तिमीलाई फुरुङ पार्नु बाहेक केही गर्न नसक्ने छु, बिर्सेंको छैन आफ्नो हैसियत , औकातलाई, अनी यही भुमरिमा आफुलाई जकडेर राखेको छु यसै गरी यस्तै गरी , 

तिम्रो मुस्कानमा मेरो खुशी छ भनेर तिमीलाई जबर्जस्ती खुशी हुनु पर्ने, मुस्काउनै पर्ने धरापमा पारेको छु, मक्ख पर्दै तिमी मुस्काउछौ अनी म तेही मुस्कान लिएर दुनियाँको सामु सिर ठाडो पारेर हिड्छु, मेरो स्वार्थ देख्दैनौ तिमी मात्र बाहिरी रुपमा सजायका सुन्दर शब्दहरु मा अल्झिन्छौ, निस्कनै सक्दैनौ अनी परोक्ष रुपमा तेसको फाईदा मैले उठाउछु, न तिमीलाई तिम्रोबुझाई बाट माथि उठ्न दिन्छु, न त मेरो फाईदा उठाउने प्रब्रितीलाई रोक्न नै सक्छु,,, 

यो स्वार्थपूर्ण यात्रामा अझै केही समय हिंड्नुछ मलाई, अझै केही ठग्नु छ तिमीलाई, अनी यो बाँकी रहेको छोटो यात्रा पार होस्,अनी तिम्रै खुशीका लागि मात्रा बच्ने छु म, हुनत अहिले पनि तेही भनेर टारे जस्तो गरेको छु, तिमी पनि खुशी व्याबहारिक बन्ने धुन मा टारिएकी नै छौ, तर त्योबेला सबै वास्तविक हुनेछन, प्रतक्ष रुपमा तिम्रो नजर को सामुन्ने हुनेछन, तिमीले बुझ्ने गरी अनी महसुस पनि गर्ने गरी, तिमी मात्र तिम्रो(तिमिले थाहा नपाएको) खुशी को लागि लड्ने छु, अगाडि बड्ने छु,,, 

तिमी निस्छल छौ, निस्कपट छौ तेसैले यो संसार लाई चिन्दैनौ, यहाँ दिनहु घट्ने घटनाहरु देख्दैनौ, मान्छे हरुका व्यबहार बुझ्दैनौ, तिमी जस्तो छौ उस्तै देख्छौ "अन्धो ले हात्ती लाई भित्तो जस्तो हुदो रहेछ" भने जस्तो,, यो सबै संसार हो अनी यसैबिच रुमाललिरहेको म एक प्राणी हु, तेसैले संसारले सिकाएको जस्ताइ छु म पनि, धेरै हेला गरेको छु तिमीलाई, अन्याय ले दबाएको छु तिमीलाई, एक्लोपनाले सताएको छु तिमीलाई, आशु बनेर रुवाएको छु तिमीलाई, अनी दु:ख बनेर दु:खाएको छु तिमीलाई,,,,, तिमीलाई प्रश्ट बनाउन खोजेको मात्र हुँ मैले, यो भ्रमको संसार चिनाउन खोजेको हुँ,जाल शड्यन्त्र बाट बचाउन खोजेको हुँ म दोशी छु उम्कन खोज्दिन, तिम्रो आँखा छल्नकै लागि पिठ पछाडिको बाटो पनि रोज्दिन, तिमीले जसरी मलाई माया गर्ने शाहश गरेकी छौ त्यही सक्ती आफुमा जगाउन भने पक्कै खोजेको हु, सक्छौ भने मलाई माफ गरिदेउ यो सबै दोशहरु को जिम्बेवारी लिएपछी पनि अझै लाग्दै छ कि, तिमीले एक्पटक अझै प्रयासचित गर्ने मौका दिएउ र मेरो सिफारिस तिम्रो मन र आत्मा सँग गरिदिएउ भने (स्वार्थ त अझै छ) मेरा यि यात्रा हरु सहज हुने थिए , जस्को गन्तब्य तिम्रो खुशी मा टुङगनेछ यो प्रण भो मेरो !! 
जीवन तिमीमा समर्पण भो मेरो !!

No comments:

Post a Comment